Xəbərlər

Facebooka qarşı baykot davam edir

Published on

Walt Disney sosial media boykotuna qoşulub.

Walt Disney Company irqçilik ilə bağlı daha az mübarizə aparan və buna görə davam edən boykot fonunda Facebook platformasında reklam xərclərini böyük həcmdə azaldıb.

PR4B Facemark-a istinadən xəbər verir ki, bu haqda The Wall Street Journal nəşri araşdırma şirkəti Pathmatics-ə istinadən yazıb.

Kompaniya 2020-ci ilin birinci yarısında Facebook-da reklama daha çox xərc çəkən birinci şirkət olub. 2019-cu ildə isə o bu kateqoriya üzrə 2-ci şirkət idi.

Kinostudiya özünün striminq xidməti Disney+ üçün reklamın göstərilməsinə 210 milyon dollar xərcləyib.

Walt Disney, həmçinin ABC (American Broadcasting Company) və kabel şəbəkələri üçün reklamı dayandırır.

Nəşrin sözlərinə görə, Disney-ə daxil olan Hulu xidmətinin operatoru Facebook-da daxil olan Instagram-da reklam yerləşdirmələrini dayandırıb. Təkcə 15 apreldən 30 iyuna qədər Hulu Instagramda reklama 16 milyon dollar ayırıb.

Facebook ilə boykot iyunun əvvəlində başlamışdı. Yüzdən çox şirkət də boykoto qoşulmuşdu. Səbəb isə o idi ki, Facebook irqçi informasiya və dezinformasiyanın qarşısını almaq üçün kifayət qədər addımlar atmır.

Click to comment

© 2020 Pr4b.az. İstifadə olunan materiallara keçid verilməsi vacibdir.