Vəzifə və öhdəlikləri:
- KİV-lər ilə əlaqələrin yaratmalı
- Məqalələr, press-relizlər, reklam-informasiya materiallarını yazılmalı
- Şirkət saytının məzmununu hazırlamalı
- KSM (korporativ sosial məsuliyyət) layihələrinin həyata keçirilməli
- Jurnalistlər üçün tədbirlər təşkil etməli (press-konfranslar, press-turlar, prevyu, dəyirmi masa, müsahibələr, fotosessiyalar, brifinqlər və s.)
- Korporativ nəşrlər hazırlanmalı
- Təkliflər hazırlanmalı
- PR kompaniyanın büdcəsini hazırlanmalı
- Poliqrafik və suvenir məhsulların istehsalını əlaqələndirməli
- Aparılan PR kompaniyaların effektivliyini analiz etməli
Unutmayın PR üzrə mütəxəssir öz malını satmağa çalışan bir insan deyil.
Müvəffəqiyyətli PR-çı olmaq üçün səmimiliyə, düzgünlüyə önəm vermək lazımdır. Bu iş üçün qadın və ya kişilər arasında seçim aparmaq və ayrı-seçkilik etmək düzgün deyil. İşini doğru edə bilən və bu vəzifəyə uyğun olan hər kəs uğurlu bir karyera qura bilər.
Bu sahədə yeni başlayanların orta hesabla əməkhaqqıları 400-600 AZN, aparıcı ekspertlərin məvacibləri isə 1000-1500 AZN təşkil edir. Demək olar ki, bütün şirkət və banklarda PR işçilərinə ehtiyac duyulur.
Mənbə: Banco.az