PR mütəxəssisi dörd vacib keyfiyyətə malik olmalıdır

PR haqqında məlumatlar

PR mütəxəssisi dörd vacib keyfiyyətə malik olmalıdır

Q.Poçepsov «Peşəkarlar üçün Pablik Rileyşnz» kitabında PR mütəxəssislərinin dörd vacib keyfiyyəti haqqında danışır:

  1. Onlar adətən bacarıqlı, ağıllı olurlar və hər bir vəziyyətdən çıxış yolu tapırlar. Düzgün sual qoya bilirlər. Ən başlıcası isə onlar az bir zamanda etibar qazana bilirlər.
  2. Onlar adamlarla dil tapa bilirlər. Həm rəisləri, həm də əməkdaşları ilə çox gözəl işləyirlər. Bu mütəxəssislər təşkilatın partnyorları ilə, müştərilərlə, mətbuatla yaxşı münasibətlər qurmağı bacarırlar.
  3. Onlar həmişə, hətta onlara təzyiq edildikdə belə təmkinli olurlar. Təşkilatı təmsil etdiklərini nəzərə alaraq çox zaman «mən» deyil, «biz» deyirlər.
  4. Onlar həmişə işə yaradıcı yanaşırlar. İnstinktiv olaraq PR-menlər nə etmək lazım olduğunu qabaqcadan bilirlər. Onlar yaza bilirlər: öz fikirlərini inandırıcı şəkildə ifadə edirlər.

PR mütəxəssislərinin yiyələnməli olduğu biliklər arasında sosiologiyanı, kommunikasiya nəzəriyyəsini, konfliktologiyanı, danışıqlar nəzəriyyəsini, təbliğat və əkstəbliğat metodlarını göstərmək olar.


Bütün bunlarla yanaşı, PR arsenalında ən vacib bilgilərdən biri də auditoriyadır. PR fəaliyyəti adətən konkret auditoriyaya yönəlir və bu fəaliyyətin səmərəli olması üçün auditoriyanı öyrənmək lazım gəlir. Bu məqsədlə PR təşkilatları mütəmadi olaraq sosioloji sorğular keçirir və ya sosioloji mərkəzlərə bu cür sorğular sifariş edir. Peşəkar səviyyədə keçirilmiş sorğu kifayət qədər bahalı bir işdir və PR şirkətlərinin xərclərini bu cür sorğular təşkil edir. PR mütəxəssisi öz fəaliyyətində sosioloji sorğuların nəticələrinə əsaslanır və müştərisini inandırmaq üçün konkret rəqəmlərdən, statistik göstəricilərdən istifadə edir. Adətən başqa ölkələrdə PR kampaniyası aparmaq istəyən şirkətlər (hökumətlər) yerli PR təşkilatlarının xidmətlərindən istifadə edirlər, çünki bu şirkətlərin PR üzrə mütəxəssisləri nə qədər peşəkar olsalar da, onlar xarici auditoriyanın xüsusiyyətlərini, ona təsir yollarını kifayət qədər yaxşı bilmirlər.


Müasir dövrdə şirkətə cəmiyyətin münasibəti daha çox onun sıravi işçiləri tərəfindən formalaşdırılır. Minlərlə, on minlərlə, bəlkə də yüz min və milyonlarla istehlakçı adətən şirkətin rəhbəri ilə deyil, onun müxtəlif səviyyəli əməkdaşları ilə təmasda olur. Bu mənada demək olar ki, korporativ fərdilik yalnız rəhbər şəxsin hesabına yaranmır; öz imici haqqında ciddi düşünən rəhbər kadr siyasətini elə qurur ki, təşkilatın bütün əməkdaşları ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin üzvü olurlar. Bu işdə PR üzrə mütəxəssisin böyük rolu olur. PR-men kadr seçimində iştirak edir, təşkilatın ictimaiyyətlə əlaqə konsepsiyasını hazırlayır və yalnız rəhbər şəxsləri deyil, həmçinin bütün əməkdaşları bu konsepsiya ilə tanış edir. Təşkilatı müxtəlif partiyaları ifa edən xora bənzətsək, PR-meni dirijorla müqayisə etmək olar; o, təşkilatın cəmiyyətdəki «səs»inin ahəngdar çıxmasını təmin edir.
Mənbə: https://www.bildirchin.az/pr-mut%C9%99x%C9%99ssisinin-isi-n%C9%99d%C9%99n-ibar%C9%99tdir/

Continue Reading
Bunlar da maraqlı ola bilər...

PR haqqında məlumatlar

Çox baxılanlar

PR haqqında məlumatınız var? Live

  • Məlumatım var
    56% 9 / 16
  • Məlumatım yoxdur
    6% 1 / 16
  • PR Marketinqin bir hissəsidir
    18% 3 / 16
  • PR reklamdır
    6% 1 / 16
  • PR sahəsində çalışıram
    12% 2 / 16
To Top